Image
Image
Архів AltusTimes
Отримати консультацію

НКЦПФР (Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку) включила до списку ненадійних інвестиційних проєктів ще 8 кейсів. Список було доповнено наступними сумнівними проєктами:

• RoboForex – https://start28.roboforex.org/

• CopyFX – https://www.copyfx.com/

• MyFundedFX – https://myfundedfx.com/

• CloseOption – https://www.closeoption.com/

• AZAFOREX – https://azaforex.com/

• Assetwise-invest.com – https://assetwise-invest.com/

• HashAxe – https://hashaxe.com/

• Abra Traders – https://abratradershubs.com/

Повний перелік проєктів наведений на офіційній веб-сторінці Комісії в розділі «Захист прав інвесторів». У разі відсутності інформації про певний сумнівний проєкт у зазначеному розділі, потенційні інвестори, керуючись «10 ознаками сумнівності інвестиційного проєкту», можуть самостійно проаналізувати його на предмет сумнівності, або звернутися з відповідним запитом до Комісії.


Вкотре нагадуємо потенційним інвесторам про значні ризики пов’язані з інвестування через осіб, діяльність яких на території України жодним чином не регулюється.

 

08 жовтня 2024 року Указами Президента №697/2024 і №698/2024  "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" уведено в дію два рішення Ради національної безпеки і оборони.

Санкції запроваджено проти 57 російських і китайських підприємств, 4 підприємств, зареєстрованих на Кіпрі, та 90 фізичних осіб.

 

Укази набули чинності з дня їхнього опублікування 08 жовтня 2024 року.

 

Комісія розробила новий документ щодо емісії корпоративних облігацій

Сьогодні облігації є ключовим фінансовим інструментом на ринках капіталу, який має великий попит та зацікавленість серед бізнесу. Тож для вдосконалення нормативної бази НКЦПФР (Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку) розробила та затвердила нове Положення про порядок здійснення емісії корпоративних облігацій та їх обігу, яке набирає чинності з 01 листопада 2024 року.

Нова редакція передбачає загальне спрощення вимог до пакету документів, що подаються для реєстрації випуску/звіту до Комісії, а також:
– визначення та комплексне застосування терміну «корпоративні облігації»;
– удосконалення процедури емісії цільових корпоративних облігацій, погашення яких здійснюється шляхом передачі об’єкта (частини об’єкта) житлового будівництва;
– запровадження механізму заміни емітента корпоративних облігацій;
– комплексне запровадження механізму щодо функцій адміністратора за випуском облігацій;
– удосконалення процедури здійснення конвертації облігацій та емісії конвертованих облігацій тощо.

Важливо, що Положенням запроваджено процедуру щодо емісії зелених та інфраструктурних облігацій. Покроково описано особливості здійснення емісії таких облігацій та вимоги до емітента.

Серед іншого, Положенням запроваджуються нові норми щодо:

– надання можливості емітенту облігацій здійснювати зарахування нерозміщених облігацій на власний емітентський рахунок для подальшого їх відчуження;

– запровадження механізму анулювання (часткового анулювання) викуплених або іншим чином набутих облігацій емітентом;

– можливості випуску забезпечених облігацій;

– застосування механізму проходження та розгляду документів, поданих до Комісії відповідно до вимог Закону України «Про адміністративну процедуру.

 Документ зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 20 вересня 2024 року за №1414/42759. З текстом Положення можна ознайомитись за посиланням:https://www.nssmc.gov.ua/document/?id=22240520

 

Національна стратегія розвитку фінансової грамотності (далі – Стратегія фінграмотності), сприятиме підвищенню фінансової обізнаності населення України.

Ініціатор розроблення цього міжвідомчого стратегічного документа – Національний банк України. До міжвідомчої робочої групи з підготовки Стратегії фінграмотності приєднались також представники Міністерства освіти і науки України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, Національної комісії з цінних паперів і фондового ринку, Міністерства економіки України, Міністерства цифрової трансформації України та Державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».

Затвердженню Стратегії фінграмотності передували численні обговорення, зокрема під час засідань консультативної платформи, в яких загалом взяли участь понад 220 осіб зі 116 організацій, зокрема представники закладів освіти, органів місцевого самоврядування майже всіх областей України, громадських організацій, експерти фінансового ринку, представники банків, небанківських фінансових установ та їх об’єднань.

«Фінансова грамотність наших громадян стоїть важливим пунктом на порядку денному кожної державної інституції. Впроваджуючи важливі реформи та проєкти, створюючи нові фінансові інструменти та розвиваючи доступність до цього всього, ми повинні паралельно проводити роботу із інформування українців про те, як це все працює. Адже це все для наших людей та їхнього добробуту. Об’єднавшись та маючи синергію багатьох організацій щодо спільного бачення фінансової грамотності в Україні, держава зможе допомогти своїм громадянам ефективно управляти власними фінансами та бути захищеними. Комісія також розробила проєкт «Внесок», який спрямований на розвиток фінансової освіченості та своєчасне інформування про шахрайські схеми для благополуччя українців», – зауважив Руслан Магомедов, Голова НКЦПФР.

Втілення Стратегії фінграмотності забезпечить масштабування заходів з підвищення фінансової обізнаності та охоплення ними різноманітних цільових груп. Якщо в попередні роки у фокусі уваги були діти та молодь – українці з найнижчим рівнем фінансової грамотності, то під час реалізації нової міжвідомчої Стратегії фінграмотності додатковий акцент робитиметься на роботі з підприємцями й дорослим населенням, зокрема з ветеранами, внутрішньо переміщеними особами та людьми старшого віку.

Реалізація Стратегії фінграмотності здійснюватиметься за п’ятьма стратегічними цілями:

Ціль 1. Якісна базова фінансова освіта.

Для її виконання заплановані заходи з підвищення фінансової грамотності дошкільнят, школярів та студентів. Передбачено розроблення різноманітних доступних навчальних ресурсів та осучаснення навчальних програм. Також важливим завданням у межах цієї цілі є розбудова спільноти педагогів – експертів з фінансової грамотності, що, зокрема, допоможе якісно розпочати викладання нового обов’язкового курсу «Підприємництво і фінансова грамотність» з 2025 року у 8-х класах та з 2026 року у 9-х класах у всіх школах України.

Ціль 2. Відповідальне фінансове життя.

Це сприятиме підвищенню фінансової грамотності дорослого населення. На виконання цього завдання під час реалізації Стратегії фінграмотності створюватимуться навчальні ресурси для розвитку фінансових компетентностей на різних етапах життя, для ефективного управління особистими фінансами в кризових умовах, для підвищення обізнаності про економіку, фінансові продукти, права та обов’язки споживачів фінансових послуг.

Ціль 3. Фінансово обізнані підприємці.

З прийняттям Стратегії фінграмотності в Україні вперше запроваджується комплексний підхід до підвищення фінансової обізнаності підприємців. Тому одним із першочергових завдань у межах реалізації цілі 3 є розроблення рамки фінансових компетентностей підприємців України. Також заплановані заходи зі зростання обізнаності підприємців-початківців та представників малого бізнесу про фінансові послуги та про інструменти ринків капіталу, обачне використання яких сприятиме розвитку бізнесу.

Ціль 4. Просунута цифрова фінансова грамотність.

Ця ціль посідає особливе місце в Стратегії фінграмотності, адже в умовах повномасштабної війни українці переконались, що наявність доступу до цифрових фінансових послуг та вміння ефективно ними користуватися – одна зі складових особистої безпеки та фінансової стійкості. В межах реалізації Стратегії фінграмотності заплановано розроблення навчальних матеріалів та проведення заходів, щоб підвищити обізнаність про цифрові фінансові послуги, платіжну безпеку та захист від кібершахрайства. Особлива увага приділятиметься розвитку інтерактивних цифрових інструментів вдосконалення фінансових компетентностей.

Ціль 5. Сприятлива екосистема для розвитку фінансової грамотності.

Йдеться про розвиток екосистеми фінансової грамотності в Україні, налагодження співпраці як всередині країни, так із представниками міжнародних організацій та інших країн.

У дорожній карті Стратегії фінграмотності за першими чотирма цілями передбачений моніторинг рівня фінансової грамотності різних цільових груп та проведення опитувань. Отримані результати будуть основою для якісного оновлення документа та врахування поточних тенденцій і актуальних потреб. Для самостійного виявлення українцями прогалин у фінансових знаннях та навичках розроблятимуться спеціальні онлайн-інструменти. Ще однією наскрізною лінією дорожньої карти за різними стратегічними цілями є робота з мотивацією та зміною ставлення населення до вирішення фінансових питань, що сприятиме формуванню обачної фінансової поведінки.

 

На виконання п.15 глави 1 Розділу ІІ Ліцензійних умов провадження професійної діяльності на ринках капіталу – діяльності з управління активами інституційних інвесторів, затверджених Рішенням НКЦПФР №92 від 03.02.2022 року, ТОВ «КУА «Альтус Ассетс Актівітіс» (код ЄДРПОУ 33719000) повідомляє про тимчасове переривання надання послуг та неможливість виконувати встановлені функції ліцензіата в зв’язку з відсутністю з початку доби 28.11.2022 року по 02.12.2022 року електропостачання та інтернету в офісному центрі «Енігма» за адресою: м. Дніпро, вул. Шевченка, буд.53, де розташований офіс.

05.12.2022 року  ТОВ «КУА «Альтус Ассетс Актівітіс» (код ЄДРПОУ 33719000) було вжито заходів щодо  виконання зобов’язань  та відновлено надання  послуг.

bottom-logo.png
Управління інвестиційними фондами.
Приєднуйтесь до професіоналів.
Україна, Дніпро, вул. Шевченка, 53
БФК "Энігма", офіс 401
(056) 732 32 34,  (073) 732 32 34

Search